نصرالله: ناتو و آمریکا آمادگی جنگ علیه سوریه را ندارند اما سلاح می‌فرستند
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش فارس به نقل از شبکه خبری "المنار"، سید "حسن نصرالله" طی سخنرانی امروز خود به مناسبت بزرگداشت شهدای مقاومت تاکید کرد: دولت باید به تولید نفت و غیره بازگردد زیرا کشور نمیتواند در بدهی بسر برد؛ خداوند این نعمت را در دریای ما قرار داد، نتانیاهو شبانه‌روز تلاش می‌کند و متاسفانه باید از دشمن درس بگیریم؛ گاز برای آنها نیست برای فلسطینیان است.

وی اظهار داشت: آنچه در مرزهای اقتصادی فلسطین رخ می‌دهد، غارت اموال ملت فلسطین به دست دولت اسرائیل است؛ نتانیاهو به قبرس می‌رود و طرح‌های امنیتی برای حفاظت از تاسیسات نفتی ارائه می‌کند در حالی که برخی‌ها در لبنان بر سر سلاح مقاومت بحث و جدل می‌کنند؛ دشمن به دنبال آن است که چگونه می‌تواند از تاسیسات خودش در مقابل مقاومت حمایت کند و این پرونده برای همیشه باز است.

نصرالله در ادامه تصریح کرد: تجربه نشان داده است که هیچ کس به دیگری برای چشم و ابروی کمک نمی‌کند؛ این وضع مصر است و گفته می‌شود که خزانه دولت مصر در حال خالی شدن است اما آنها به پول‌های مصری‌ها چسبیده‌اند؛ غرب اعتنایی به بدهی‌ها و ناتوانی مصر ندارد. آیا تصور می‌کنید که آمریکا و اروپا به خاطر چشم و ابروی لبنان به لبنانی‌ها کمک ارائه می‌کنند؟ نه هرگز؛ زیرا مطلوب آنها طرحی برای لبنان است، لبنان اختیار تصمیمات خود را ندارد و همه امکانات آن به کمک‌های خارجی وابسته است، هزار سوال وجود دارد که چرا ما در رابطه با پرونده نفت هیچ کاری انجام نمی‌دهیم؟





:: برچسب‌ها: غذا , روز ,
:: بازدید از این مطلب : 375
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: