نیروهای استرالیا ممكن است سالهای بیشتری در افغانستان بمانند
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش خبرگزاری شین هوا از كانبرا، استفن اسمیت وزیر دفاع استرالیا خاطر نشان كرد كه نیروهای ویژه این كشور احتمالا پس از خروج حدود 1500 نیروی استرالیا در سال 2014 یا زودتر از این تاریخ در افغانستان خواهند ماند.

وزیر دفاع استرالیا پیش از عزیمت به بروكسل خاطر نشان كرد كه هر گونه انتقال مسئولیتها در افغانستان به نیروهای افغان باید براساس شرایط در این كشور انجام شود.

استفن اسمیت افزود: زمانی كه روند انتقال مسئولیت های امنیتی در سال 2014 پایان یافت، مطمئنا نیاز به ادامه كمك در افغانستان احساس خواهد شد. هدف ما در افغانستان تضمین این است كه افغانستان دیگر به مكانی برای پرورش تروریست های بین المللی تبدیل نشود.

پس از انتقال كامل مسئولیت ها به افغان ها در سال 2014 لازم است كه نیروهای ویژه برای كمك به نیروهای امنیتی افغانستان حضور داشته باشند.

وزیر دفاع استرالیا اظهار داشت، در حالیكه وی نمی خواهد این كشور همچنان برای سالهای متمادی در افغانستان حضور داشته باشد، اما اذعان كرد كه زمانی برای خروج تمامی نیروهای ویژه این كشور در افغانستان تعیین نشده است.

استفن اسمیت همچنین به استقرار بازجویان آموزش دیده استرالیایی در افغانستان برای كمك به بازجویی از آنهایی كه طی عملیات نظامی استرالیا در این كشور دستگیر می شوند، اشاره كرد.

به گفته وی استقرار این بازجوها به نیروهای استرالیایی در ایفای نقشی گسرده‌تر برای جمع آوری اطلاعات مهم كمك می كند.

اسمیت تصریح كرد كه در نشست بروكسل میان سازمان پیمان آتلانتیك شمالی (ناتو ) و وزرای دفاع ایساف، طرفین در مورد حصول پیشرفت در افغانستان پیش از اجلاس شیكاگو در ماه مه بحث خواهند كرد.

مترجمام**9234** 1506





:: برچسب‌ها: اتومبیل , اسپانیا ,
:: بازدید از این مطلب : 700
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: