فرنگی كاران ملی پوش هم به قم آمدند
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش روز شنبه ایرنا؛ رقابتهای بین المللی كشتی فرنگی جام یادگار امام(ره) از امروز در شهرستان قم آغاز می شود و این در حالی است كه فرنگی كاران ملی پوش اعزامی به رقابتهای گزینشی المپیك نیز به عنوان تماشاگران ویژه در محل مسابقات حضور دارند.

'حسام‌الدین جعفری' سرپرست تیم ملی كشتی فرنگی كشورمان با بیان اینكه حتی برگزاری جام یادگار امام (ره) نیز باعث نخواهد شد تا تمرین فرنگی‌كاران اعزامی به مسابقات گزینشی المپیك تعطیل شود به سایت فدراسیون گفت: ما فرنگی‌كاران اعزامی به مسابقات قزاقستان را با خود به قم آورده‌ایم تا هم مسابقات را از نزدیك تماشا كنند و هم طبق برنامه زیرنظر مربیان تیم ملی به تمرینات ادامه دهند.

وی اظهار كرد: با توجه به اینكه تا آغاز مسابقات گزینشی المپیك در كشور قزاقستان فرصت چندانی باقی نمانده است و نمی‌توانیم حتی یك لحظه را نیز از دست بدهیم با هم فكری مربیان تصمیم گرفته شد تا نفرات اعزامی به مسابقات گزینشی را نیز با خود به قم بیاوریم. این كار باعث خواهد شد تا كشتی‌گیران هم از نزدیك مسابقات را تماشا كنند و هم اینكه در خلال مسابقات طبق برنامه تمرینات خود را نیز برگزار كنند.

جعفری افزود: عصر روز گذشته نیز یك جلسه تمرینی در شهر قم انجام دادیم و امروز نیز طبق برنامه مربیان برای 4 كشتی‌گیر اصلی خود برنامه‌های تمرینی خاصی را دارند.

وی با بیان اینكه امكان دارد فرنگی‌كاران حاضر در اردوی آمادگی تیم ملی تمرینات مشتركی را نیز با كشتی‌گیران خارجی شركت كننده در جام یادگار امام (ره) داشته باشند تصریح كرد: تا آنجا كه من می‌دانم تیم‌های خوبی به قم آمده‌اند. ارمنستان، تركیه، قزاقستان و دیگر تیم‌های شركت كننده با برخی فرنگی‌كاران مطرح خود راهی این مسابقات شده‌اند و این برای ما یك فرصت خوب است تا هم آن‌ها را آنالیز كنیم و هم اینكه فشار بیشتری به روی كشتی‌گیران خود بیاوریم.

سرپرست تیم ملی كشتی فرنگی در پایان با اشاره به ارزیابی خود از برگزاری مسابقات امسال جام یادگار امام (ره) خاطرنشان كرد: حضور تمام كشتی‌گیران مطرح داخلی در این مسابقات به تنهایی باعث خواهد شد تا سطح این دوره از رقابت‌ها بالا برود. به هرحال كشتی‌گیران بسیاری هستند كه مثلا برای رویارویی با فردی مثل عبدولی یا نوروزی لحظه‌شماری می‌كنند به اعتقاد من سطح این دوره از مسابقات بسیار بالا خواهد بود و تماشاگران از دیدن رقابت كشتی‌گیران مطرح كشورمان با فرنگی‌كاران خارجی لذت خواهند برد.

9162**1440





:: برچسب‌ها: تصویر , باغ وحش , زن ,
:: بازدید از این مطلب : 412
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: