سرمربی تیم فوتسال زنان: كم تجربگی مانع پیروزی ما مقابل روسیه شد
نوشته شده توسط : blpwjob

'شهرزاد مظفر' شنبه شب و پس از تساوی دو بر دوی تیم ملی ایران با روسیه در یك دیدار دوستانه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بازیكنان ما در این مسابقه فوق العاده خوب بودند و اگر می توانستیم از تمام موقعیت هایمان استفاده كنیم به راحتی پیروز میدان می شدیم.

وی ادامه داد: بی تجربگی عامل پیروز نشدن ما بود و در صورتی كه چنین مسابقاتی بیشتر برگزار شود بازیكنان ایران در میدان های آینده حرفه ای تر بازی می كنند.

سرمربی تیم فوتسال زنان ایران گفت: تساوی با روسیه كه تیم چهارم رده بندی جهان است خودباوری بازیكنان ایران را بیشتر می كند تا در مسابقات آینده نمایش بهتری داشته باشند.

وی افزود: ما با این بازی و كسب نتیجه تساوی برابر تیم چهارم جهان پاسخ تلاش های فدراسیون فوتبال به خصوص نایب رییس بانوان را دادیم.

مظفر با تاكید بر رضایتش از عملكرد بازیكنان ایران در این بازی گفت: امشب به همراه اعضای كادر فنی این مسابقه را آنالیز خواهیم كرد تا برای بازی فردا بیشتر آماده شویم زیرا بازی سخت تری در انتظار ما است.

تیم ملی فوتسال زنان ایران امروز در یك دیدار دوستانه به نتیجه تساوی دو بر دو مقابل روسیه دست یافت و فردا در دومین مسابقه خود با این تیم مصاف می كند.

2024*





:: برچسب‌ها: غذا , آبی ,
:: بازدید از این مطلب : 381
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: