نماینده روسیه در اتحادیه اروپا: تحریم های ضدایرانی كارایی ندارد
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش ایرنا، چیژوف روز چهارشنبه در گفت و گو با رادیو 'صدای روسیه' افزود: روسیه تحریم ها علیه ایران را منفی ارزیابی می كند و معتقد است كه دیگر دوره اعمال تحریم های یكجانبه به سرآمده است.

وی با بیان این كه تاثیر بالقوه تحریم ها بر تهران از بین رفته است، اظهار داشت كه تحریم های اعمال شده علیه جمهوری اسلامی غیرمنطقی هستند.

وی با اشاره به اینكه اعمال تحریم های یكجانبه علیه كشورها موجب آسیب دیدن اقتصاد و ناراحتی مردم می شود، اضافه كرد: علاوه بر این تحریم های ضدایرانی با شرایط كنونی هماهنگی ندارند، زیرا در زمانی اعمال می شوند كه تصمیم گیری برای حل برنامه هسته ای ایران در حال انجام است.

دیپلمات ارشد روس همچنین تاكید كرد كه تحریم نفتی ایران می تواند به خود اتحاد اروپا هم ضربه بزند و كشورهای این اتحادیه را با معضلات بیشتری مواجه كند.

وی ادامه داد: بزرگترین خریداران نفت ایران در اروپا را كشورهای یونان و ایتالیا تشكیل می دهند كه دچار مشكلات اقتصادی فراگیر و بحران مالی هستند.

'سرگئی لاوروف' وزیر امور خارجه روسیه نیز امروز با ناخوشایند خواندن رفتار غرب در برابر ایران و تاكید بر لزوم تغییر آن، گفت: برخی كشورها تلاش برای انزوای ایران را ادامه می دهند، بدون اینكه در مورد پیامدهای سوء چنین رویكردی بیاندیشند.

اروپام/2240**518





:: برچسب‌ها: چشم انداز , سان , تورنتو ,
:: بازدید از این مطلب : 428
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: