سازمان نظام پرستاری مردم و دست اندركاران حوزه سلامت را به شركت در انتخابات دعوت كرد
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش روز یكشنبه ایرنا، در بیانیه‌ این سازمان آمده است: چهار شهید عرصه فناوری هسته‌ای تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران كرده‌ایم و برای انتقام از دشمنان‌ و شاد كردن روح این شهیدان، همه با هم پای صندوق‌های رای حاضر خواهیم شد.

در این بیانیه آمده است: این انتخابات، نخستین انتخابات بعد از فتنه 88 است و اپوزیسیون از خارج و داخل كشور بر طبل تحریم و تشكیك می‌كوبد و آنچنان طراحی و لحظه‌شماری می‌كند بلكه بتواند انتقام سوم تیر و 9 دی 88 را از ملت ایران بگیرد.

در بخش دیگری از این بیانیه آورده شده است: دشمنان قسم خورده ملت ایران، از راه‌های مختلف به ویژه در بعد بین‌المللی در صدد انتقام‌گیری بوده و تنها راهی كه در این مقطع از زمان مانده است، رجزخوانی‌ در عرصه انتخابات است كه با دعوت از ایادی داخلی و خارجی خود تمام تلاش مذبوحانه اش را بكار گرفته تا بلكه بتواند گوشه‌ای از شكست‌های پی در پی خود در عرصه‌های مختلف را جبران كند.

در بخش دیگری از بیانیه سازمان نظام پرستاری آمده است: مردم ایران اسلامی آنچنان پرشور و با نشاط در انتخابات دوازدهم اسفند شركت می كنند تا برای چندمین بار شاهد فتح‌الفتوح نظام اسلامی ایران باشیم.

اجتمام**9134 **1572





:: برچسب‌ها: رودخانه ,
:: بازدید از این مطلب : 630
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: