نباید اجازه داد قدرتهای جهانی،مقاومت در منطقه را از میان بردارند
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش ایرنا، 'علی لاریجانی' بعد ازظهر امروز (چهارشنبه) در دیدار 'رمضان عبدالله ' و هیات همراه وی هم چنین با حمایت از روند اصلاحات سیاسی در سوریه گفت: نباید اجازه داد آمریكا و غرب با طراحی یك بازی مقاومت را در منطقه دچار مشكلات كند.

لاریجانی در ادامه با بیان اینكه وقوع انقلابهای منطقه ای به انزوا و تضعیف جایگاه رژیم صهیونیستی انجامیده است ،گفت : در شرایط كنونی گفت و گو و مذاكره با رژیم اشغالگر قدس یك اشتباه بزرگ است .

وی تصریح كرد: مقاومت و ایستادگی تنها راه دستیابی ملت فلسطین به حقوق تاریخی شان است.

رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینكه ملت ایران تا پیروزی نهایی بر رژیم صهیونیستی در كنار مردم فلسطین در جهت احقاق حقوق آنها خواهد ایستاد ،گفت : انقلاب اسلامی ایران برگ جدیدی در تاریخ مبارزه امت اسلامی علیه رژیم اشغالگر قدس گشود.

رمضان عبدالله دبیر كل جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز در این دیدار ضمن تشكراز حمایت های كشورمان از آرمان فلسطین گفت : مردم فلسطین تا آزادی كامل سرزمین اشغالی فلسطین دست از مبارزه با اشغالگر صهیونیستی برنخواهند داشت .

وی تصریح كرد: با هرگونه طرحی كه با آزادی كامل سرزمین های فلسطین منجر نشود مخالف هستیم وآن را به رسمیت نمی شناسیم .

عبدالله در ادامه انقلاب های منطقه ای را گام مهمی در راستای احقاق حقوق مردم فلسطین دانست و افزود: نظام های دیكتاتوری در منطقه با طرفداری از رژیم صهیونیستی بزرگترین مانع پیروزی مردم فلسطین هستند.

دبیر كل جهاد اسلامی فلسطین در بخش دیگری از سخنان خود با تایید مواضع رییس مجلس ایران در مورد حوادث منطقه تاكید كرد: معتقدیم اصلاحات روی داده در جهت تقویت مقاومت سوق پیدا كند.

سیام **1708 1418





:: برچسب‌ها: بریتانیا , اقیانوس ,
:: بازدید از این مطلب : 425
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: