تحلیلگر هندی: برخی مسوولان آژانس هسته ای بعنوان ماموران آمریكایی عمل می كنند
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش ایرنا، 'ج. آر. شاران' روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: بیشتر سازمان های جهانی به آلت دست و ابزار آمریكا تبدیل شده اند و عملكرد بازرسان سازمان ملل متحد در عراق بهترین مثال آن است.

این تحلیلگر بین المللی با اشاره به اظهارات اخیر برخی مسوولان آژانس بین المللی انرژی هسته ای در قبال همكاری ایران تصریح كرد: آنان به عنوان ابزارهای آمریكا عمل می كنند، انتظار نداریم، آنها درست حرف خواهند زد.

شاران كه سیاستهای داخلی و خارجی آمریكا را از نزدیك رصد می كند، در ادامه گفت: باراك اوباما برای انتخاب مجدد به ریاست جمهوری آمریكا از اقدام های قانونی و غیرقانونی مختلف استفاده می كند و اكنون دولت آمریكا به رهبری اوباما به منظور منحرف كردن توجه افكار عمومی از مسائل داخلی در مورد برنامه هسته ای ایران هیاهو به پا كرده است.

این كارشناس اقتصادی صاحب نام هندی در پاسخ به سئوالی در مورد امكان ماجراجویی آمریكا و یا چراغ سبز به رژیم صهیونیستی علیه ایران اظهار داشت: اوضاع اقتصادی آمریكا در حال ورشكستگی است؛ واشنگتن نمی تواند، بار ماجراجویی دیگری را در منطقه آسیای غربی تحمل كند.

'شاران' در پایان گفت: آمریكا بجای دنبال كردن سیاست های دوگانه در قبال برنامه هسته ای ایران باید رژیم صهیونیستی را مهار و كنترل كند، چون اظهارات مسئولان این رژیم موجب افزایش تنش در منطقه آسیای غربی خواهد شد و قیمت نفت خام روزانه افزایش می یابد و این به نفع منافع هیچ كس نیست.

آساق ** 589**9258**2047**





:: برچسب‌ها: عکاسی , توکیو ,
:: بازدید از این مطلب : 358
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: