آیین نامه طراحی، ساخت و نگهداری راهدارخانه ها در اصفهان رونمایی شد
نوشته شده توسط : blpwjob

'شهریار افندی زاده' معاون وزیر و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در مراسم رونمایی از این آیین نامه به خبرنگار ایرنا گفت : این آیین نامه مصوبه معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری است.

وی با بیان اینكه راهدارخانه ها یكی از مراكز بسیار مهم و استراتژیك برای راه های كشور است، اظهارداشت: راهدارخانه ها محل استقرار نیروهای راهدار، تجهیزات و ماشین آلات راهداری و انبارهای نمك و شن است.

افندی زاده تصریح كرد: بر اساس این آیین نامه، نیروهای امدادی و پلیس نیز در راهدارخانه ها مستقر می شوند.

وی با بیان اینكه این آیین نامه در كمتر از یك ماه مصوب شد، گفت: طراحی و آماده سازی آن زمان قابل توجهی را صرف كرد.

وی با بیان اینكه این راهدارخانه ها در سه تیپ 200، 400 و 600 متری خواهند بود، تصریح كرد: سعی شده این راهدارخانه ها دارای امكانات مستقل از نظر استفاده از انر‍‍ژی خورشیدی، عایق حرارتی و استحكام و مقام سازی باشند.

افندی زاده اظهارداشت: در محور دلیجان ، اصفهان راهدارخانه ای در حال احداث است كه تا پایان فرودین ماه سال 91 به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینكه در كشور 625 راهدارخانه وجود دارد، افزود: راهدارخانه ها تاثیر مهمی در كشور دارند ، زیرا 90 درصد جابجایی های كالا و مسافر از راه های كشور صورت می گیرد.

افندی زاده با بیان اینكه در گذشته راهدارخانه ها بر اساس نیاز ساخته می شد، تصریح كرد: در زمان حاضر راهدارخانه ها بر اساس مطالعات داخلی و نیز بهره گیری از تجارب كشورهای دیگر احداث می شود.

7137/1011





:: برچسب‌ها: تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 498
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: