حزب الله، تلاش ایران برای دستیابی به سلاح هسته ای را رد كرد
نوشته شده توسط : blpwjob

شیخ 'محمد یزبك' عضو شورای مركزی حزب الله لبنان در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در بیروت، مقامات ایران را به ادامه حركت در مسیر پیشرفت و افزایش توانایی های علمی فراخواند و افزود: این امور برای حفظ استقلال و كرامت یك كشور بسیار لازم است و هر چقدر كه توطئه و تهدید و اعمال تحریم و ترور دانشمندان زیاد باشد، مسئولان ایرانی اثبات كرده اند كه اهمیتی برای این فشار ها قائل نیستند.

وی با تاكید بر اینكه ایران نسبت به این جنجال های غرب عادت كرده است و تجربه ای سی ساله در این موضوع دارد، خاطر نشان كرد: به دست آوردن سلاح هسته ای باعث افزایش قدرت نیست و باید دانست، آنهایی كه هم اكنون دارای این سلاح هستند سعی دارند كه دیگران را به این وسیله بترسانند.

وی خاطر نشان كرد: در اختیار داشتن سلاح هسته ای اشتباهی بزرگ از منظر فكری، نظری و فقهی است.

رییس شورای دینی حزب الله با تاكید بر اینكه خطر آمریكا، رژیم صهیونیستی و استكبار جهانی نسبت به ایران از همان اولین روز پیروزی انقلاب اسلامی وجود داشته است، تصریح كرد: عداوت غرب با ایران به خاطر پرونده صلح آمیز هسته ای این كشور نیست بلكه این امر تنها بهانه ای است تا ملت ها را از پیشرفت علمی باز دارند.

عضو شورای مركزی حزب الله افزود: غرب می خواهد كه علوم پیشرفته تنها به شكل انحصاری در اختیار خودش باشد و می خواهد كه از آن به عنوان ابزار قدرتی علیه ملت ها استفاده كند و این امر در حقیقت جنایتی بزرگ بر ضد بشریت است.

یزبك با اشاره به اینكه آمریكایی ها هیچ احترامی برای مقدسات دینی در افغانستان قائل نیستند و هیچ اقدامی به منظور حفاظت از آنها انجام نمی دهند، ظهار داشت: شهرك نشینان اسراییلی نیز كه تربیت شده آمریكایی ها هستند، تحت چتر حمایتی پلیس اقدام به توهین به مسجد الاقصی و مقدسات مسیحی می كنند كه از جمله این توهین ها، نوشتن شعارهایی علیه حضرت مریم (س) و حضرت عیسی (ع) بر روی دیوار كلیساها در فلسطین اشغالی است.

وی گفت: بر اساس دموكراسی آمریكایی، به آتش كشیدن قرآن كریم در افغانستان و سركوب معترضان به این جنایت زشت، آن هم بوسیله گلوله مستقیم و به شهادت رساندن آنها، جنایت محسوب نمی شود.

این مسئول عالی رتبه حزب الله با اشاره به اینكه صهیونیسم جهانی خطری جدی نسبت به بشریت و ارزشهای انسانی است، ادامه داد: این اشك تمساحی كه آمریكایی ها می ریزند و نسبت به توهین به قرآن كریم در افغانستان عذر خواهی می كنند، انسان را به یاد هتك حرمت هایی می اندازد كه در عراق در طی این سالها اتفاق افتاد.

وی با اشاره به اینكه معلوم نیست جهان عرب و اسلام نسبت به این طرح های خطرناك آگاه است و یا اینكه در خوابی عمیق و كشنده به سر می برد، تصریح كرد: به هر حال فرزندان مقاومت اسلامی در تمامی منطقه و جهان، مقاومت خود را پی می گیرند.

یزبك در ادامه خاطر نشان كرد: شرایط و اوضاع به هر شكلی كه باشد، در نهایت مقاومت به پیروزی دست خواهد یافت زیرا كه این وعده ای الهی است كه محقق خواهد شد.

خاورم**1030 **1446 **





:: برچسب‌ها: لا ,
:: بازدید از این مطلب : 370
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: