10 هزار متقاضی اقدامی برای اسقاط خودروی فرسوده خود انجام نداده اند
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، مهندس ' امیررضا رجبی' در نشست خبری افزود: شرایط خودروهای فرسوده مشمول طرح جایگزینی، داشتن پلاك منطقه‌ای ایران یا گواهی تسجیل راهور ناجا، سند قطعی به نام مالك خودرو فرسوده یا دارای وكالت بلاعزل از مالك است كه شامل خودروهایی با مدل 55 تا 65 شمسی و معادل میلادی آن می‌شود.

وی با بیان اینكه خودروهای جایگزین شامل انواع خودرو پراید تولیدی شركت سایپا است، اظهار داشت: این طرح با همكاری شركت سایپا و بانك‌های ملی و تجارت انجام می‌شود و نام نویسی نیز از روز شنبه 13 اسفندماه آغاز خواهد شد.

معاون نوسازی ناوگان ستاد مدیریت سوخت با بیان اینكه در صورت تكمیل ظرفیت، سامانه نام نویسی بسته می‌شود، خاطر نشان كرد نام نویسی برای این طرح جایگزینی، از طریق نمایندگی‌های مجاز شركت خودروسازی سایپا و بدون دریافت هیچ‌گونه وجهی انجام می‌شود.

وی یادآور شد: برابر مقررات موجود، هر فرد تنها یك بار حق استفاده از تسهیلات جایگزینی خودروهای فرسوده را دارد؛ از این رو، متقاضیان باید این نكته را مدنظر داشته باشند چرا كه اگر خلاف آن ثابت شود از سامانه حذف می‌شوند.

رجبی شرایط و تسهیلات ارائه شده برای این طرح را اعطای پنج میلیون تومان وام با سود 15 درصد و بازپرداخت پنج‌ساله دانست.

معاون نوسازی ناوگان ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت درباره نوسازی كامیون ها و كشنده‌های فرسوده نیز گفت: این طرح از طریق اعطای تسهیلات بانكی به مبلغ 80 میلیون تومان به صورت بازپرداخت 84 ماهه انجام می‌شود.

وی تاكید كرد تمام شركت‌های حمل و نقل كالا برای ‌نام نویسی كامیون‌ها و كشنده‌های فرسوده زیر پوشش می‌توانند اقدام كنند.

رجبی درباره نوسازی وانت بارها نیز اظهار داشت: شرایط ‌نام نویسی طرح جایگزینی یكهزار دستگاه وانت با همكاری بانك ملی و خودروسازی بهمن ماه انجام خواهد شد كه در این طرح نیز داشتن پلاك منطقه‌ای ایران یا گواهی تسجیل و خودروهای مدل 55 تا 65 از شرایط ثبت‌نام است.

این مقام ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت كشور آغاز این طرح را از شنبه 13 اسفندماه جاری دانست و گفت: تسهیلات اعطایی برای وانت بارها ، وام هفت میلیون تومانی با بازپرداخت پنج ساله و نرخ 15 درصد است.

اجتمام** 1379**1572





:: برچسب‌ها: روش ,
:: بازدید از این مطلب : 335
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: