استاندار تهران: برگزاری انتخابات سالم مطالبه مقام معظم رهبری است
نوشته شده توسط : blpwjob

'مرتضی تمدن' روزچهارشنبه در همایش مشترك نمایندگان فرماندار، اعضای شعب اخذ رأی، هیات نظارت و بازرسی و مسئولان ستاد انتخابات پاكدشت افزود: همه مسئولان درصدد هستند تا انتخاباتی بی عیب و نقص توسط مردم به عنوان مجریان انتخابات برگزار شود.

وی اظهار داشت: یكی از مهمترین لوازم برگزاری سالم انتخابات، تسلط اعضای هیات اجرایی و نظارت بر قانون است و این افراد باید با مطالعه قانون، خود را برای برگزاری انتخابات آماده كنند.

تمدن گفت: انتخابات از آن مردم است و افتخار انتخابات ایران این است كه برگزار كننده آن نیز مردم هستند و دولت تنها به عنوان پشتیبانی كننده است.

وی با اشاره به رعایت اصل بی طرفی توسط مجریان انتخابات گفت: اگر فردی از مجریان انتخابات به نفع كاندیدایی عمل كند، به اعتماد مردم ضربه می زند.

استاندار تهران با اشاره به تلاش برخی از بدخواهان در برهم زدن نظم در شعب اخذ رای گفت: عمل قانونی نمایندگان فرماندار این افراد را از هدف خود دور می سازد.

وی با اشاره به برخی اظهارنظرها درخصوص نتایج انتخابات گفت: ما نه خود نظر سنجی انجام داده ایم و نه به كسی اجازه نظرسنجی داده ایم و تاكید می كنیم، هر كس رای بیاورد، محترم است.

تهرام/7254/1275





:: برچسب‌ها: آسیا , تورنتو , سیاتل ,
:: بازدید از این مطلب : 399
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: