قهرمان شطرنج اروپا: خوشحالم كه در رقابت های شطرنج جام خزر حضور دارم
نوشته شده توسط : blpwjob

'سرگئی تیویاكف' روز پنجشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا در رشت افزود : خوشبختانه شطرنجبازان خوبی در این دوره از رقابت ها حضور یافته اند و به طور حتم قهرمانی در این رقابت ها مشكل است .

وی اظهار كرد : همه استاد بزرگ هایی كه از كشورهای مختلف در این دوره از رقابت ها حضور دارند، شانس قهرمانی دارند و نمی توان پیش بینی كرد كه كدام شطرنجباز قهرمان این رقابت ها خواهد بود .

وی كه عناوین سومین شطرنجباز برتر جهان و برترین شطرنجباز اروپا را در اختیار دارد ، ادامه داد: برگزاری رقابت های بین المللی شطرنج در این سطح به طور حتم در پیشرفت شطرنج ایران تاثیر گذار است چون شطرنجبازان ایرانی با نحوه بازی شطرنجبازان سایر كشورها آشنا می شوند .

وی كه در دور اول رقابت های شطرنج جام خزر از یك شطرنجباز ایرانی شكست خورد ، اظهار كرد: در دور اول به دلیل خستگی زیاد نتوانستم بازی خوبی را به نمایش بگذارم و مقابل یك شطرنجباز ایرانی شكست را پذیرا شدم .

دهمین دوره رقابت های شطرنج بین المللی جام خزر از عصر روز چهارشنبه با حضور 530 شطرنجباز از ایران و 11 كشور خارجی در شهرستان رشت آغاز شده است .

به گزارش خبرنگار ایرنا، شطرنجبازان حاضر در این دوره از رقابت ها در چهار جدول و در 11 دور به روش سوییسی، به مدت هشت روز در مجموعه ورزشی یادگار امام شهرستان رشت با هم به رقابت می پردازند. ك/3

7285/604/508





:: برچسب‌ها: اتومبیل , غروب ,
:: بازدید از این مطلب : 342
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: