ارزش صادرات كالا از گمرك استان سمنان 42 درصد افزایش یافت
نوشته شده توسط : blpwjob

'علی اكبر شامانی' روز پنجشنبه به خبرنگارایرنا افزود: میزان صادرات این استان در 11 ماهه امسال 345 هزار و 65 تن بوده است كه از نظر وزنی نسبت به مدت مشابه یك درصد رشد نشان می دهد.

وی ارزش ریالی صادرات انجام شده را بالغ بر یك هزار و 15 میلیارد ریال ذكر كرد و افزود: عمده كالاهای صادر شده شامل انواع سیمان، مایع و پودر شوینده، كاشی و سرامیك، عایق رطوبتی، لوله و پروفیل فولادی، شمش سرب، گچ ساختمانی، سنگ سلستین، نمك صنعتی، كولر آبی، آرد و ظروف یكبار مصرف است.

شامانی افزود: این كالاها به كشورهای مختلف از جمله اتریش، كره، هندوستان، عراق، افغانستان و كشورهای آسیای مركزی صادر شده است.

وی گفت: در سال جاری 37 هزار و 294 تن كالا به ارزش بیش از 852 میلیارد و 705 میلیون ریال معادل 79 میلیون و 347 هزار و 887 دلار از گمرك سمنان ترخیص شده است.

وی گفت: این مقدار واردات از نظر ارزش در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 35 درصد و از نظر وزنی 50 درصد رشد دارد و از كشورهای ایتالیا، تركیه، آلمان، چین، برزیل، ژاپن، امارات و آسیای مركزی به این گمرك وارد شده است.

مدیركل گمرك استان سمنان گفت: كالاهای وارداتی عمدتا شامل پنبه، ماشین آلات، شاسی اتوبوس، ورق فولادی، كالاهای مصرفی، باتری قراضه، مواد اولیه كارخانجات و قطعات خودرو است. ك/3

599/608/508





:: برچسب‌ها: سفر , پارک , دره عمیق و باریک ,
:: بازدید از این مطلب : 373
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: