جامعه ورزش همگام با دیگر آحاد امروز حماسه ای نو می آفریند
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش ایرنا، با بالا گرفتن تب و تاب انتخابات مجلس شورای اسلامی، جامعه ورزش كشور نیز از ساعات اولیه امروز جمعه 12 اسفند ماه با حوزه های اخذ رای حضور یافته اند تا بار دیگر با حضور حماسی خود مشت محكمی بر دهان دشمنان یاوه گوی نظام مقدس انقلاب اسلامی بكوبند.

**علی آبادی:ورزشكاران همچون مردم حضور قهرمانانه ای در انتخابات خواهند داشت

رییس كمیته ملی المپیك كشورمان گفت: حضور در انتخابات و مشاركت در راستای تحقق اهداف توسعه كشور از وظایف ملی و همگانی آحاد مردم كشور و به خصوص جامعه ورزش به شمار می رود.

محمد علی آبادی با تاكید بر اهمیت حضور آحاد جامعه كشور به خصوص خانواده بزرگ ورزش در انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری، 'انتخابات مصونیت‌ بخش كشور است و آن چیزی كه هیبت این ملت را حفظ می كند، قدرت معنویش را به رخ دشمنان می كشاند و آنها را از تعرض منع می كند و می ترساند، حضور مردمی در انتخابات است' و این بار هم ملت بزرگ ایران و جامعه ورزش بار دیگر گوش به فرامین مقام معظم رهبری داده و با توجه به مسوولیت ملی خود برای دفاع و صیانت از كیان انقلاب اسلامی و با بصیرت كامل در انتخابات حضور می یابند.

نایب رییس شورای المپیك آسیا در ادامه با اشاره به حضور گسترده و پیوسته ورزشكاران در صحنه های پرشور انقلاب اسلامی گفت: ورزشكاران، قهرمانان و پیشكسوتان كشورمان در طول انقلاب بارها جدای از كسب افتخارات متعدد در عرصه بین المللی در عرصه داخلی نیز با حضور گسترده ملی و انقلابی خود در كنار مردم، الگوی جوانان بوده و این بار نیز با توجه به اینكه همواره چشم همگان به قهرمانان میهمن اسلامیمان دوخته شده است همچون گذشته قهرمانانه در كنار مردم و در انتخابات روز 12 اسفند ماه شركت خواهند داشت تا نشان دهند در كنار مردم خود سرنوشت آینده كشورشان را تعیین خواهند كرد.

علی آبادی در خاتمه اظهار داشت:تمامی شركت كنندگان در انتخابات می بایست منتخبان خود را نه فقط با دید سیاسی و حزبی بلكه بر پایه اعتقاد داشتن به آرمان های انقلاب عزیز وجدیت شان در اجرای برنامه های سازنده تعیین كنندو بدون تردید در این انتخابات جامعه ورزشی دوشادوش مردم ایران عزیز با حضور در پای صندوق های رای ثابت می كنند پشتیبان ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده وخواهند بود و در انتخابات مجلس نهم نیز اینبار هم پرشورتر از گذشته در عرصه حضور خواهند داشت.

**صبور:مجلس مهمترین پشتوانه مردمی در اقتدار ملی است

سرپرست فدراسیون ورزش سه گانه گفت: مجلس شورای اسلامی عصاره و نماد حضور مردم در تصمیم گیری های كلان كشور و مهمترین پشتوانه مردمی در اقتدار ملی است.

'محمدعلی صبور' با اشاره به فرمایش حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر اینكه 'مجلس در راس امور است' افزود:بر این اساس و با توجه به تاكیدات مقام معظم رهبری، حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی تكلیف شرعی و حجت است.

وی خاطر نشان كرد:تشكیل مجلسی با حضور انسان های متدین، ولایت مدار و شجاع، در سوق دادن نظام به تصمیمات راهبردی انقلابی و پیوند دادن و عزت مسلمانان موثر است.

رییس فدراسیون ورزش سه گانه گفت: هر موقع و در هر زمانی كه مجلس با حضور نمایندگان ولایت مدار فعالیت كرده، عقب نشینی های مداوم استعمار و استكبار جهانی مشهود بوده است.

صبور افزود: حضور پرشمار مردم در انتخابات، مشروعیت و مقبولیت نظام جمهوری اسلامی را در عرصه جهانی و اجتماعات انسانی برون مرزی پیش از پیش نمایان می كند.

وی اظهار داشت: حركات و تصمیمات نظام مقدس جمهوری اسلامی از چشم دشمنان و دوستان این نظام در سراسر جهان مغفول نمانده است، به طوری كه در مقاطع مختلف دشمنان خوار، ذلیل و سرافكنده و دوست داران نظام سربلند شده اند.

وی افزود: علاقه مندی مردم سایر كشورهای اسلامی به نظام جمهوری اسلامی، انقلاب متعدد اسلامی و بیداری مردم مسلمان در سراسر جهان را به دنبال داشته و پشتوانه محكمی در پایداری و گسترش الگوی نظام اسلامی به رهبری حضرت امام خامنه ای بوده است.

صبور تصریح كرد: بر خود واجب می دانیم كه در انتخابات مجلس شورای اسلامی به صورت فراگیر، عاشقانه و آگاهانه حضور فعالی داشته باشیم.

رییس فدراسیون ورزش سه گانه به فعالیت حدود 5 هزار ورزشكار سه گانه در سراسر كشور كه نمادی از تعهد، ولایت مداری و شجاعت است اشاره كرد و گفت: به طور حتم حضور تمامی این ورزشكاران در انتخابات، در ایجاد شور و نشاط در بین خانواده های علاقه مندان به این ورزش برای حضور باشكوه در انتخابات موثر خواهد بود.

** سلیمانی: با حضور در پای صندوق های آرا نشان می دهیم به انقلاب خود افتخار می كنیم

رییس فدراسیون اسكواش اعلام كرد، تمام مردم كشورمان با حضور در پای صندوق های آرا نشان خواهند داد به انقلاب خود همچنان افتخار می كنند.

مسعود سلیمانی اضافه كرد: خانواده اسكواش كشور با قدرت در انتخابات مجلس شورای اسلامی شركت خواهد كرد تا همه ما در كنار مردم كشورمان وفاداری خود را به انقلاب اسلامی نشان دهیم.

سلیمانی ادامه داد: ما حتی برای بازیكنان اسكواش كشورمان كه در مسابقات بین المللی جزیره كیش حضور دارند نیز صندوق های سیار در نظر گرفته ایم تا آنها نیز بتوانند آرای خود را به صندوق بیاندازند.

رییس فدراسیون اسكواش گفت: تمام مسوولان فدراسیون اسكواش و قهرمانان كشورمان در روز 12 اسفند ماه به پای صندوق های رای خواهند رفت.

وی تصریح كرد: در شرایط فعلی، هر ایرانی موظف است در انتخابات مجلس شورای اسلامی شركت كند و ما برای نشان دادن همبستگی خود به طور حتم این كار را خواهیم كرد.

وی اظهار داشت: مردم ما با حضور پرشور در راهپیمایی روز 22 بهمن ماه، وفاداری خود را به تمام كشورهای دنیا اثبات كردند و اطمینان دارم این بار نیز به خوبی این موضوع را ثابت خواهند كرد.

سلیمانی گفت: مردم ما به انقلاب خود افتخار می كنند و به همین دلیل تمام آنها با افتخار، آرای خود را به صندوق می اندازند.

**ساوه شمشكی: حضور در انتخابات وظیفه اقشار مختلف جامعه است

رییس فدراسیون اسكی ایران حضور پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی را از جمله وظایف تمامی اقشار جامعه دانست.

عیسی ساوه شمشكی افزود: انتخابات مجلس شورای اسلامی به طور حتم برای ما بسیار مهم است و اطمینان دارم مردم نیز به خوبی از آن استقبال خواهند كرد.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب حضور در انتخابات را یك تكلیف دانستند و به طور حتم ما نیز برای نشان دادن همبستگی خود پای صندوق های رای حاضر خواهیم شد.

رییس فدراسیون اسكی گفت: مردم ما برای فرستادن نمایندگان خوب به مجلس شورای اسلامی باید همه در پای صندوق ها حاضر شوند.

وی تصریح كرد: خانواده اسكی بر اساس وظیفه و تكلیف خود در انتخابات شركت خواهد كرد و از سایر مردم نیز برای حضور در انتخابات دعوت می كنیم.

وی در خصوص تاثیر حضور ورزشكاران در انتخابات اظهار داشت: به طور حتم حضور ورزشكاران به عنوان الگو های جامعه در انتخابات بسیار مهم خواهد بود.

**مشحون: مردم ایران روز جمعه بار دیگر همبستگی خود را به اثبات می رسانند

رییس فدراسیون بسكتبال كشورمان اعلام كرد كه مردم ایران روز جمعه با حضور در پای صندوق های رای بار دیگر همبستگی خود را به اثبات خواهند رساند.

محمود مشحون افزود: به طور حتم تمام مردم كشورمان روز جمعه در پای صندوق های رای حاضر خواهند و بار دیگر همبستگی خود را به همگان نشان می دهند.

وی ادامه داد: حضور ورزشكاران در انتخابات مجلس به عنوان الگو های جامعه بسیار تاثیر گذار است و از تمامی آنها می خواهم در روز جمعه به پای صندوق های آرا بیایند.

رییس فدراسیون بسكتبال كشورمان گفت: خانواده بسكتبال كشور به صورت جدی در انتخابات شركت خواهد كرد و این وظیفه تك تك ماست.

وی تصریح كرد: حضور در انتخابات برای نشان ادن همبستگی وظیفه هر ایرانی است و در این شرایط حساس وظیفه ما بسیار سنگین تر شده است.

وی اظهار داشت: در 22 بهمن مانند هر سال اتحاد خود را به اثبات رساندیم و هر حركت مثبت ما دشمنان را نا امید خواهد كرد. اطمینان دارم حضور میلیونی مردم در پای صندوق های رای بار دیگر دشمنان ما را نا امید خواهد كرد.

**حضور حداكثری در انتخابات یاوه گویان را به ذلت می كشاند

سرپرست فدراسیون سواركاری گفت: حضور حداكثری مردم ایران در انتخابات، یاوه گویان، زیاده خواهان و سلطه طلبان را به ذلت می كشاند.

محمود حیدری اظهار داشت: انتخابات موضوعی مهم و اساسی در فرایند تصمیم سازی و تصمیم گیری محسوب می شود و در تعیین سرنوشت كشور بسیار مهم است.

وی با بیان اینكه انتخابات مجلس شوارای اسلامی به لحاظ تصمیم گیری نمایندگان در خصوص تمامی مسائل ریز و درشت كشور از اهمیت ویژه ای برخوردار است افزود: بر اساس فرمایش حضرت امام خمینی (ره)، 'مجلس در راس امور است'، از این رو باید برای انتخاب افراد اصلح دقت زیادی داشته باشیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینكه زیاده خواهان و سلطه طلبان مباحثی از جمله تهدید و تحریم را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی مطرح كرده اند، حضور پرشور و حداكثری مردم در انتخابات یك موضوع ملی و مشت محكمی بر دهان این یاوه گویان خواهد بود.

حیدری خاطر نشان كرد: بدون شك تمامی افرادی كه دل در گرو انقلاب و نظام جمهوری اسلامی داشته و علاقه مند به اقتدار و سربلندی كشورمان درجهان هستند حضور در انتخابات را وظیفه شرعی و عرفی خود می دانند.

سرپرست فدراسیون سواركاری تاكید كرد: تعهد، تخصص، تجربه، شجاعت، جسارت و توانمندی در تصمیم گیری ها باید ملاك و مبنای انتخاب نماینده اصلح قرار گیرد.

حیدری افزود: جامعه سواركاری كشورمان نیز همگام با سایر ورزشكاران و عموم مردم كشورمان با الهام از رهنمودهای مقام معظم رهبری در انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور گسترده ای خواهند داشت.

**سعیدی: جامعه گلف كشور حضوری یكپارچه در انتخابات مجلس خواهد داشت

رییس فدراسیون گلف كشور با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات مجلس شواری اسلامی، گفت: جامعه گلف كشور حضور یكپارچه ای در این انتخابات خواهد داشت.

'كیكاووس سعیدی' خاطرنشان كرد: انتخابات امسال برای كشور دارای اهمیت بالایی است و در این راستا وظیفه هر ایرانی است كه پای صندوق های رای حاضر شود.

وی افزود: جامعه گلف كشور نیز در راستای تاكید مقام معظم رهبری حضور پررنگی در انتخابات مجلس خواهد داشت تا در كنار دیگر اقشار جامعه در راستای اهداف نظام جمهوری اسلامی گام بردارد.

رییس فدراسیون گلف اظهار داشت: مردم ایران اسلامی بار دیگر با حضور گسترده در انتخابات برابر تهدیدها و تبلیغات پوشالی استكبار جهانی خواهند ایستاد.

سعیدی در پایان گفت: به عنوان عضو كوچكی از جامعه ورزش، حضور در انتخابات را وظیفه خود می دانم و یقین دارم این بار نیز مردم ایران با حضور گسترده خود در پای صندوق های رای برابر استكبار جهانی می ایستند.

** حضور در انتخابات مجلس یك فریضه ملی است

سرپرست فدراسیون ورزش های روستایی و عشایری گفت: حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی، یك فریضه ملی است و مردم ایران همواره با حضور پرشور خود در انتخابات، استكبار جهانی را به ذلت كشانده اند.

'برانوش نیك بین' اضافه كرد: با توجه به فرمایش بنیانگذار جمهوری اسلامی مبنی بر اینكه 'مجلس در راس امور است'، حضور در انتخابات را وظیفه خود می دانیم.

وی ادامه داد: با شركت در انتخابات در سرنوشت كشورمان سهیم هستیم و به طور حتم روستاییان و عشایر كشورمان نیز همچون سایر اقشار مردم در انتخابات مجلس شواری اسلامی حضور فعالی خواهند داشت.

نیك بین خاطرنشان كرد: ملت ایران كه با حضور میلیونی در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن نشان دادند همواره پشتیبان نظام و وفادار به انقلاب اسلامی هستند،‌ در انتخابات مجلس شورای

اسلامی نیز بار دیگر وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی اثبات خواهند كرد.

سرپرست فدراسیون ورزش های روستایی و عشایری با بیان اینكه 270 هزار ورزشكار سازمان یافته زیر پوشش این فدراسیون فعالیت می كنند، خاطرنشان كرد: ورزشكاران روستایی و عشایر غیور كشورمان با شركت در انتخابات مشت محكمی بر دهان یاوه گویان خواهند زد.

** شركت گسترده مردم در انتخابات پاسخ كوبنده به دشمنان است

قهرمان ورزش 'ووشو' آسیا و جهان به اهمیت حضور مردم در انتخابات اشاره كرد و گفت: شركت گسترده و پررنگ مردم در پای صندوق های رای ، پاسخ كوبنده به دشمنان خواهد بود.

'محسن محمدسیفی'، افزود: حضور در پای صندوق های رای یك وظیفه ملی و تكلیف دینی است تا دشمنان بدانند كه با وجود تحریم ها و تهدیدها، امنیت و آرامش در این كشور برقرار و ملت ایران همدل و یكپارچه هستند.

وی اظهار داشت: به عنوان یك ایرانی بر خود وظیفه خود می دانم تا در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شركت كنم و با انداختن رای در صندوق، نشان دهم كه به كشور خود عشق می ورزم.

این قهرمان ارزنده ووشو با بیان اینكه قطعا جامعه ورزشی كشور در ایندوره از انتخابات نیز حضور پر رنگ خواهند داشت، گفت: با توجه به شرایط خاص منطقه، اكثریت كشورها و ابرقدرتها ، انتخابات در ایران را به نظاره نشسته اند و مردم مومن و انقلابی ایران با مشاركت گسترده خود نشان خواهند داد كه با قدرت هرچه تمام پشتیبان و مدافع انقلاب، نظام و رهبری هستند.

وی ابراز امیدواری كرد با رهنمودها و هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری و حمایتهای مردمی ، پرچم ایران در تمام عرصه ها ازجمله ورزش در اقصی نقاط جهان به اهتزاز درآید تا مایه مباهات و فخر ایران و ایرانی شود.

1346/1647





:: برچسب‌ها: فرانسه , هنر ,
:: بازدید از این مطلب : 380
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 12 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: