آزادكاران سبك وزن به درخشش در جام تختی می اندیشند
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش روز شنبه ایرنا؛ مدعیان اوزان 55 و 60 كیلوگرم در حالی چشم به نتایج رقابتهای تختی دوخته اند كه كادر فنی تیم ملی سخت به دنبال برترین نفرات این اوزان است.

بنا بر این گزارش در وزن 60 كیلوگرم تمامی مدعیان باید روز 21 اسفندماه و در حضور تماشاگران مشتاق و علاقمند به ورزش اول كشور در جام جایزه بزرگ فیلا بر روی تشك بروند و در واقع تمام مدعیان وزن دوم بجز مسعود اسماعیل‌پور می‌خواهند با انجام مبارزات دیدنی شایستگی خود را به رخ اعضای كادر فنی تیم ملی بكشند.

به عنوان مثال 'سعید احمدی' نفر پنجم بازی‌های آسیایی گوانگ‌جو پس از یكسال مصدومیت با قهرمانی در انتخابی جام تختی باز خود را مدعی نشان داد. سید احمد محمدی نفر اول انتخابی و هم استانی سعید احمدی هم پس از شركت در جام یاشاردوغو و كسب مدال برنز در آنكارا این فرصت را یافته كه توانمندی‌های خود را نمایان كند.

بر این اساس در كنار این كشتی‌گیران، بهنام احسان‌پور عضو تیم جوانان در رقابت‌های جهانی رومانی، حسن مرادقلی كشتی‌گیر تهرانی، مصطفی آقاجانی عضو تیم ملی در رقابت‌های جهانی تركیه، هاشم مختاری و عباس دباغی عضو تیم ملی در رقابت‌های المپیك پكن در وزن 55 كیلوگرم در این رقابت‌ها به میدان می‌روند.

گفتنی است مسعود اسماعیل پور تنها كشتی‌گیری است كه به علت فاصله كوتاه قهرمانی آسیا در كره جنوبی و كسب مدال نقره این رقابتها در مسابقات جام تختی به میدان نمی‌رود و به این ترتیب یكی از این 7 كشتی‌گیر هم شانس حضور در رقابت‌های گزینشی قزاقستان را دارد.

9162**1440





:: برچسب‌ها: عکس ها , حیوانات ,
:: بازدید از این مطلب : 404
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
ali در تاریخ : 1390/12/13/6 - - گفته است :
جذاب بود به وبلاگم بيايد و نظر بگذارين.


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: