پیگیری دولت برای تحقق هدفگذاری انجام شده در زمینه اشتغالزایی
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش روز یكشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری ،'محمدرضا رحیمی' ظهر امروز در جلسه شورای عالی اشتغال اظهار داشت: اقدامات دولت در خصوص اجرای طرح مسكن مهر و برنامه ریزی برای افزایش حجم صادرات غیر نفتی گام‌های بزرگی است كه در شرایط تحریم انجام می شود و در عین حال منشاء ایجاد فرصت‌های شغلی در كشور خواهد شد.

معاون اول رییس جمهور با مثبت ارزیابی كردن عملكرد اشتغالزایی دستگاه‌های مختلف و بانكهای كشور، از دست اندركاران كمیته امداد امام خمینی (ره) بخاطر تلاش‌های ارزنده و مثبت در جهت اشتغالزایی تقدیر كرد و افزود: فرصت‌های شغلی ایجاد شده توسط كمیته امداد بیش از میزان تعهدشده بوده و معمولا كم‌هزینه‌تر از سایر بخش‌ها است.

در این جلسه گزارشی از عملكرد نظام بانكی در خصوص طرح‌های اشتغالزا ارائه شد و رییس كمیته امداد امام خمینی (ره) نیز در خصوص مسوولیت راهبری و اجرای طرح های اشتغالزا در مناطق روستایی به ارائه گزارشی پرداخت.

استاندار فارس نیز كه در این جلسه حضور داشت ضمن ارائه گزارشی از وضعیت اشتغال، نرخ بیكاری و روند اشتغالزایی در استان، مشكلات و پیشنهادات خود را در راستای تحقق هدفگذاری تعیین شده برای استان فارس مطرح كرد.

سیام*1580





:: برچسب‌ها: ژاپن , تصویر ,
:: بازدید از این مطلب : 341
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: