مطالبات جایگاههای سوخت در كشور تا پایان امسال پرداخت می شود
نوشته شده توسط : blpwjob

'جلیل سالاری' طی گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی در زاهدان افزود: نظام كاركرد تمامی جایگاههای سوخت در كشور 'كارمزدی' است و این كارمزد نیز بر اساس درجه بندی جایگاهها پرداخت می شود.

مدیرعامل شركت پخش فرآورده های نفتی بیان كرد: طبق روال سالانه كه دولت بودجه این شركت را تعیین می كند، در این چارچوب جایگاهها درجه بندی می شوند و بر اساس آن مطالبات و كارمزد آنها پرداخت می شود.

وی اظهار داشت: با توجه به مشكل نقدینگی كه چند ماه قبل شركت پخش فرآورده های نفتی با آن مواجه شد، دو ماه مطالبات جایگاهها به تعویق افتاد كه با پیگیریهای انجام گرفته بیشتر مطالبات آنها پرداخت شد و سایر مطالبات نیز تا پایان امسال پرداخت می شود.

سالاری وضعیت سوخت در شركت پخش فرآورده های نفتی را بسیار مطلوب ارزیابی و بیان كرد: اكنون بطور متوسط روزانه 11 میلیون لیتر بنزین با نرخ 700 تومان در جایگاههای سراسر كشور عرضه می شود و همچنین بطور متوسط روزانه 44 میلیون لیتر بنزین با نرخ نیمه یارانه ای 400 تومانی در جایگاهها توسط مردم خریداری می شود.

وی افزود: كارمزد جایگاهها نیز بر اساس مصوبه دولت و فروش بنزین با نرخ مصوب تعیین می شود.

مدیرعامل شركت پخش فرآورده های نفتی همچنین گفت: افزایش نرخ بنزین در سال آینده بسته به تصمیم ستاد هدفمندسازی یارانه ها در این زمینه است.

وی در ادامه گفت: با اجرای قانون هدفمندسازی یارانه ها، طی یك سال 13 درصد در مصرف گاز مایع، پنج درصد در مصرف بنزین، 17 درصد در مصرف نفت سفید، بدون در نظر گرفتن انتقال فرآورده مایع به نیروگاهها 9 درصد در مصرف نفت گاز و 39 درصد در مصرف نفت كوره در كشور صرفه جویی كاهش وجود داشته كه معادل پنج هزار و 830 میلیارد تومان صرفه جویی در حوزه مصرف فرآورده های نفتی است.ك/3

7315/653





:: برچسب‌ها: بارسلونا , نیویورک ,
:: بازدید از این مطلب : 381
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
آرزو در تاریخ : 1390/12/15/1 - - گفته است :
سلام دوست عزیز
با دنیای عکس
دنیای کاریکاتور
زندگینامه رها اعتمادی
زندگینامه پانته آ مدیری
اگر جمهوری اسلامی از بین برود چه خاکی بر سرمان کنیم؟
و ....
آپم
و منتظر حضور گرم شما هستم دوست عزیز


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: