آیت الله صافی گلپایگانی:هیچ عبادتی بالاتر از شاد كردن دل مسلمان نیست
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش ایرنا از روابط عمومی كمیته امداد امام خمینی(ره) قم، وی روز دوشنبه در دیدار با كاركنان این نهاد ضمن ابراز خرسندی مشاركت مردم قم در مبارزه با فقر، افزود: هركس در هر جایگاه به فراخور توان و موقعیتش باید به یاری محرومان و نیازمندان بشتابد.

آیت الله صافی گلپایگانی اضافه كرد: طبق تاكید قرآن كریم و ائمه معصومین(ع) گاهی می شود با یك خدمت كوچك به مردم، به بهشت وارد شد.

وی گفت:مردم درجامعه اسلامی مثل اعضای بدن هستند كه اگر یك عضو را درد و ناراحتی فرابگیرد، سایر اعضا نیز از ناراحتی بی تاب و بی قرار خواهند بود.

این مرجع تقلید گفت: اگر مردم به یكدیگر كمك نكنند، جامعه منقلب می شود و تاثیر نامطلوب زیادی را در سطح جامعه شاهد خواهیم بود.

وی خاطرنشان كرد: لازم است پیش از فقر اقتصادی، فقر فرهنگی در جامعه برطرف شود تا محرومان و نیازمندان از اعتماد به نفس كافی برای ایستادن روی پای خود برخوردار شوند.

آیت الله صافی گلپایگانی در پایان ضمن تشكر از زحمات مجموعه پرسنل كمیته امداد استان، ابراز امیدواری كرد: در آینده ی نزدیك به فضل خدا و توجهات حضرت ولی عصر، سیمای شهر قم عاری از چهره فقر و شایسته عاشقان امام زمان(عج) باشد.

در ابتدای این دیدار'عبدالله جلالی' مدیركل كمیته امداد استان، گزارشی از فعالیت این نهاد در یكسال گذشته ارایه كرد.

/7404/ 380/





:: برچسب‌ها: انگور چینی , شهرستان , نیویورک شهرستان ,
:: بازدید از این مطلب : 312
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: