هیات پینگ پنگ خراسان جنوبی با دست خالی، دست پر بر می گردد
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش ایرنا، 'علیرضا حمیدی' روز دوشنبه در جلسه مجمع عمومی سالیانه هیات پینگ پنگ استان خراسان جنوبی در شهر بیرجند افزود: كسب مقام قهرمانی مسابقات دو نفره مردان،

كسب مقام نخست و سوم انفرادی منطقه 9 كشور و انتخاب 'حمید روبیاتی' به عنوان فنی ترین مربی آموزشگاه های كشور فقط بخش كوچكی از موفقیت های این هیات در سال جاری است.

وی گفت: امسال همچنین موفق شدیم تعداد بیمه شدگان این رشته را به 510 نفر برسانیم كه در تاریح پینگ پنگ این استان بی سابقه است.

حمیدی ضمن بیان اینكه هم اكنون 16 هیات در استان خراسان جنوبی فعال هستند، گفت:‌ یك اعزام به مسابقات جهانی، پنج اعزام به مسابقات كشوری و برگزاری 200 مسابقه داخلی، از دیگر فعالیت های هیات پینگ پنگ استان خراسان جنوبی در سال جاری است.

وی در ادامه به تجهیز 16 هیات استان خراسان جنوبی به وسایل و میز اشاره كرد و اظهار داشت: امسال همچنین 120 مهد كودك استان به میز پایه كوتاه همراه با وسایل جانبی تجهیز شدند.

حمیدی در ادامه، اعتبارات دریافتی امسال از اداره كل ورزش و جوانان استان را 120 میلیون ریال عنوان كرد و گفت: البته هشت عدد میز نیز از این اداره دریافت كردیم و این در حالیست كه فدراسیون پینگ پنگ فقط تعدادی توپ و كتاب آموزشی در اختیار هیات گذاشته است.

وی، جمع كل هزینه های امسال هیات را 215 میلیون و 620 هزار ریال اعلام كرد و افزود: البته 60 میلیون ریال هم از منابع مختلف(اسپانسر) تهیه كردیم.

666 / 1589





:: برچسب‌ها: زرد ,
:: بازدید از این مطلب : 295
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: