همایش آموزش عالی؛ الزامات تحول در آموزش فنی و مهندسی اسفندماه برگزار می شود
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش ایرنا، براساس اعلام روز دوشنبه دانشگاه صنعتی شریف، ' رضا روستا آزاد' اظهار داشت: با توجه به دغدغه‌هایی كه در مورد كیفیت آموزش عالی در كشور و نیز كاربردی بودن این آموزشها احساس می‌شود، دفتر برنامه‌ریزی آموزش عالی در وزارت علوم تصمیم به ایجاد یك حركت جمعی در زمینه برنامه‌های آموزش عالی گرفته و به عنوان اولین گام، این همایش را به صورت خاص در حوزه های فنی و مهندسی برگزار می كند.

وی تاكید كرد: توجه به الزامات تحول در آموزش فنی و مهندسی، نقطه آغازی برای یك حركت عمیق و دامنه‌دار در حوزه آموزش عالی كشور است.

روستا آزاد در تشریح محورهای همایش آموزش عالی؛ الزامات تحول در آموزش فنی و مهندس گفت: تكنولوژی‌های نوین آموزشی، آموزش مبتنی بر پژوهش، آموزش الكترونیك، نظام برنامه‌ای، ارتباط دانشگاه با صنعت و مساله‌محوری آموزش، از جمله مهمترین محورهایی این همایش است.

روستا آزاد ادامه داد: پژوهشكده سیاست‌گذاری علم، فناوری و صنعت دانشگاه صنعتی شریف و ستاد انجمن‌های علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان همكاران علمی در كنار شورای عالی برنامه‌ریزی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان برگزاركننده، فعالیت‌های علمی و دبیرخانه‌ای همایش را آغاز كرده‌اند.

همایش 'آموزش عالی؛ الزامات تحول در آموزش فنی و مهندسی' 14 اسفند سال جاری در سالن جابر ابن حیان دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

علاقه مندان به كسب اطلاعات بیشتر می‌‌توانند به پایگاه اینترنتی همایش به نشانی Higheredu.ir مراجعه كنند یا با دبیرخانه همایش از طریق شماره 66065139 تماس بگیرند.

فراهنگ**1055**1588





:: برچسب‌ها: درختان , آسیا , روز ,
:: بازدید از این مطلب : 379
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: