ذوالفقارنسب: كفاشیان از محافظه كاری دست بردارد
نوشته شده توسط : blpwjob

بیژن ذوالفقارنسب روز چهار شنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا، گفت: در میان سه گزینه موجود او بهترین فرد برای ریاست فدراسیون فوتبال كشورمان بود.

وی ادامه داد: به طور حتم در طول سال های گذشته كفاشیان یكی از مدیران خوب ورزش كشورمان بوده و این موضوع را بار ها اثبات كرده است.

كارشناس فوتبال كشورمان گفت: كفاشیان باید با توجه به تجربه چهارساله تصمیمات بهتری را اتخاذ كند و این تصمیمات با تغییرات اساسی كه رییس فدراسیون ایجاد خواهد كرد عملی می شود.

وی تصریح كرد: علی كفاشیان باید از این موقعیتی كه اعضای مجمع برای او به وجود آورده اند استفاده كند و برای اولین بار از ظرفیت فوتبال كشورمان به خوبی سود ببرد.

وی اظهار داشت: پیشنهاد من برای چهار سال دوم به كفاشیان تشكیل یك گروه كاری كارآمد است زیرا او در چهار سال اول از این مساله ضربات زیادی را متحمل شده است.

ذوالفقارنسب خاطرنشان كرد: به رییس فدراسیون فوتبال بزرگترین پیشنهادی كه می دهم این است كه' آقای كفاشیان! محافظه كاری را برای دوره دوم ریاستتان كنار بگذارید'.

'علی كفاشیان' در نشست دو روز گذشته مجمع فدراسیون فوتبال با 47 رای برای یك دوره چهار ساله دیگر به ریاست این فدراسیون انتخاب شد.

9118**1553





:: برچسب‌ها: سان فرانسیسکو ,
:: بازدید از این مطلب : 311
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: