حزب الله: در كنار مردم سوریه مقابل طرح های صهیونیستی ایستادگی خواهیم كرد
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش ایرنا از بیروت ، این مقام بلندپایه حزب الله با تاكید بر اینكه مقاومت در لبنان به راه خود ادامه خواهد داد، گفت: حزب الله به عهد و وفای خود به ایران با رهبری حضرت آیت الله خامنه ای پایبند خواهد ماند تا بوسیله مقاومت با اسراییل مقابله كند.

'نبیل قاووق ' در منطقه 'خیام' در جنوب لبنان، گفت: معركه اصلی در منطقه خاورمیانه، مقابله محور مقاومت با محور آمریكایی - اسراییلی است.

وی با تاكید بر اینكه حزب الله و جنبش امل دوشادوش ملت مقاوم سوریه در برابر پروژه های صهیونیستی باقی خواهند ماند، تصریح كرد: هدف قرار دادن سوریه در شرایط كنونی تنها به منظور زمینه چینی برای تعدی های جدید اسراییل صورت می پذیرد.

این مقام حزب الله تاكید كرد: اكثر مردم سوریه موافق اصلاحات در كشورشان هستند و می‌خواهند كه كشورشان در خط مقاومت باقی بماند.

قاووق با تاكید بر اینكه حوادث اخیر در سوریه اثبات كرده كه مخالفان به دنبال دموكراسی و متوقف ساختن خشونت نیستند، اظهار داشت: آنهایی كه به سوریه بازرس می فرستند تا اوضاع را از نزدیك مشاهده كنند و همچنین موضوع را به شورای امنیت می كشانند، همانهایی هستند كه ارتش های خود را به منظور سركوب مردم به بحرین اعزام می كنند.

وی با محكوم كردن اقدام این كشورها در خصوص موضع دوگانه شان در رابطه با كشورهای مختلف افزود: اتحادیه عرب كه خواستار موضع گیری بین المللی بر ضد سوریه است، ابتدا باید نیروهای نظامی برخی كشورهای عربی را از بحرین خارج و با قتل و كشتار مردم مظلوم این كشور مقابله كند.

در همین زمینه ، شیخ 'محمد یزبك' رییس شورای دینی حزب الله لبنان یكشنبه شب طی سخنانی در مراسمی در منطقه 'العین' در شرق لبنان با اشاره به اینكه اتحادیه عرب باید در نقش یك حامی باشد تا ملت های عرب بتوانند مشكلات خود را به دست خودشان حل و فصل كنند، اظهار داشت: همه باید با گفتگو و همكاری با یكدیگر به سمت اصلاحات پیش برویم.

وی با اشاره به این موضوع كه 'سوزان رایس' نماینده آمریكا در سازمان ملل در خصوص اعمال حق وتوی روسیه و چین در برابر قطعنامه غربی - عربی این شورا در موضوع سوریه ابراز انزجار كرد، افزود: نباید به این جنجال هایی كه مقامات غربی می آفرینند، هیچ بهایی داده شود.

یزبك با تاكید بر اینكه ایالات متحده از سال 1948 میلادی كه فلسطین از سوی رژیم صهیونیستی اشغال شد ، بیش از 60 بار قطعنامه هایی را كه مربوط به حقوق ملت فلسطین بوده، وتو كرده تا هیچگونه فشاری بر این رژیم وارد نیاید ، اظهار داشت: از نظر آمریكا همه باید بمیرند و تنها اسراییل زنده باقی بماند؛ آیا اینگونه اقدامات آمریكایی ها برایشان مشمئز كننده نیست؟

این مقام ارشد حزب الله برخی گروه های سیاسی در لبنان را كه خواستار سقوط نظام سوریه هستند، به تجدید نظر در موضع خود فرا خواند و افزود : سوریه باید در موضع مقاومت باقی بماند تا اسراییلی ها نتوانند كه به اهداف شوم خود دست یابند و آنانی كه خواستار سقوط نظام سوریه هستند، محور شر به شمار می روند.

خاور**1030**1609





:: برچسب‌ها: روز تعطیل , هالووین ,
:: بازدید از این مطلب : 404
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: