موقعیت ھای فراوانی برای افزایش ھمكاری ھای دوجانبه با ایران مھیاست
نوشته شده توسط : blpwjob

'عبدالحفیظ شیخ' امروز دوشنبه در حاشیه نشست اقتصادی و تجاری با معاون امور بین الملل رییس جمھوری ایران و ھیات بلند پایه اقتصادی و تجاری ایران در گفت وگو با ایرنا گفت: جمھوری اسلامی ایران و پاكستان با تلاش مضاعف بدنبال ارتقای سطح همكارهای مشترك و دوجانبه در بخش های اقتصادی ھستند.

وی افزود: ھم اكنون حجم معادلات تجاری بین ایران و پاكستان تقریبان یك ونیم میلیارد دلار است، كه به نظر من دو كشور با برخورداری از روابط قوی و صمیمانه با توجه به پتانسیل ھای بالا قادر به افزایش این ھمكاری ھای دوجانبه هستند.

وزیر امور دارایی پاكستان با اشارہ به اینكه تھران - اسلام آباد باید بستر را برای افزایش روابط تجاری و اقتصادی دوجانبه فعالیتهای در بخش های دولتی و خصوصی را مھیا كنند، تاكید كرد: در این زمینه ھم اكنون ما با ھمكاران ایرانی خود بدون وقفه در تلاش برای از بین بردن موانع در مسیر ھمكاری ھای تجاری دو كشور ھستیم كه با انجام این اقدامات در آینده ای نزدیك می توان شاھد ارتقای سطح ھمكاری ھای تجاری دو كشور باشیم.

'عبدالحفیظ شیخ' وزیر دارایی پاكستان امروز به ھمراہ ھیات عالی رتبه اقتصادی و سیاسی این كشور در نشست با 'علی سعیدلو' معاون امور بین الملل رییس جمھوری ایران در اسلام آباد، تاكید كرد: دولت پاكستان متعھد به تكمیل و اجرای پروژہ انتقال گاز ایران را به كشورش است.

عضو مجلس سنای پاكستان گفت: ایران و پاكستان باید روابط دوجانبه اقتصادی و تجاری خود را بیش از پیش گسترش دھند.

آساق ** 1095**1423





:: برچسب‌ها: برف ,
:: بازدید از این مطلب : 442
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: