در رویارویی با دشمنان نباید برخورد انفعالی داشت
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش ایرنا، وی پنجشنبه شب در همایش ' تجلیل از شهدای جهاد علمی كشور' در سالن اجتماعات مدرسه علمیه دارالشفای قم افزود: هر جا كه مسلمانان در برابر دشمنان و استعمارگران كوتاه آمدند و ضعیف عمل كردند دستشان از نعمت الهی كه به آنان تعلق داشته كوتاه شده است.

وی انرژی هسته ای را از ضروریات و ملزومات نظام مقدس جمهوری اسلامی توصیف كرد و اظهار داشت: در مسائل هسته ای و دیپلماتیك نباید برخورد انفعالی نشان داد چرا كه دشمن خبیث و فرصت طلب منتظر این گونه رفتار است.

استاد برجسته حوزه علمیه قم تصریح كرد: اقدامات دلیرانه و قدرتمندانه مذاكره كنندگان هسته ای كشورمان سبب شد این موفقیت های علمی و فناوری های نوین توسط محققان و دانش پژوهان ایرانی به دست آید.

آیت الله نوری همدانی 'برخورداری از علم و علم آموزی'، 'ایمان و تقوا'،'برخورداری از یك حكومت مقتدر اسلامی و ولایی' را لازمه های عزت و عظمت امت اسلامی دانست.

وی ' اتحاد و وحدت اسلامی'، ' عدم برخورد انفعالی با دشمنان و عطوفت و محبت به هم كیشان' و ' فرهنگ جهاد و شهادت طلبی' را رمز عزت و عظمت امت اسلامی عنوان كرد.

این مرجع تقلید با بیان اینكه كاری ترین ضربه ای كه اسلام از دشمنان قسم خورده اش خورده در زمینه اتحاد و وحدت اسلامی است، گفت: دشمنان با برپا كردن بلواها و نزاع های قومی و مذهبی نه تنها جامعه اسلامی را از هم دور ساختند بلكه موجب كشتار وسیعی شدند.

وی با اشاره به كشتار مسلمانان بی گناه و بی دفاع بحرین اضافه كرد: جنایات آل خلیفه و آل سعود در كشتار هم كیشان و همنوعان خود در بحرین نمونه امروزی این دشمنی هاست.

آیت الله نوری همدانی در بخش دیگری از سخنانش 'فرهنگ جهاد و شهادت طلبی' را یكی دیگر از شاخص های عزت و عظمت امت اسلامی دانست و گفت: آنچه جمهوری اسلامی ایران را در برابر 30 سال تحریم، تهدیدها و هزاران ترور و كارشكنی دشمنان هنوز استوار و پابرجا نگه داشته، خون شهیدانی است كه نهال انقلاب را آبیاری كرده است.

وی تصریح كرد: هر عمل و حركتی كه با خون شهیدان عجین شود جاویدان و ابدی است.

آیت الله نوری همدانی گفت: خون شهیدان هسته ای كشور فعالیت ها و اقدامات صلح آمیز هسته ای كشور را تا ابد تثبیت كرد.

وی افزود: اگر امروز شاهد استحكام حوزه های علمیه و دانشگاهها و پیشرفت ها و دست آوردهای نوین در كشور اسلامی ایران هستیم همه به بركت خون شهداست كه برای اعتلای جمهوری اسلامی ایران بر زمین ریخته شده است.

7405/ 550/





:: برچسب‌ها: نیویورک , قرمز , سفید ,
:: بازدید از این مطلب : 351
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : جمعه 19 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: