تولید كنندگان اروپایی اكسل پیشنهاد همكاری به تراكتورسازی تبریز دادند
نوشته شده توسط : blpwjob

' ابوالفتح ابراهیمی ' روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: شركتهای اروپایی پیشتاز در تولید محور جلو (اكسل)، با آگاهی از دستیابی محققان تراكتورسازی تبریز به تكنولوژی تولید این محصول در جمهوری اسلامی ایران، پیشنهاد همكاری گسترده در زمینه تولید این محصول داده اند.

وی، با بیان اینكه محققان گروه صنعتی تراكتورسازی در حالی موفق شدند محور جلوی تراكتور را تولید كنند كه در ماه های اخیر فروش آن به تراكتورسازی و در راس آن به ایران از سوی كشورهای اروپایی، به عنوان مهمترین تولید كنندگان این محصول به دلیل سیاست های تحریمی ممنوع شده بود.

ابراهیمی اضافه كرد: تولید اكسل در داخل كه مهمتر از هر مزیت و ویژگی آن برای كشور و تراكتورسازی ایران و مهندسان این مجموعه حایز اهمیت بود، برای اولین بار در كشور و طی یك سال گذشته توسط محققان این مجموعه طراحی و ارایه شد.

وی، با اشاره به قابلیتهای اقتصادی و فنی تولید داخل این محصول، اظهاركرد: جلوگیری از خروج 17 میلیون دلار ارز سالانه از كشور، توجیه اقتصادی بیش از 20 میلیون ریالی هر محصول تولیدی در تراكتورسازی نسبت به واردات آن از خارج، سود خالص 100 میلیارد ریالی به نتیجه رسیدن این پروژه برای صنعتگران داخلی، قیمت پایین تولید داخل محور جلو، تنها بخشی از مزیت های تولید داخل این محصول در بخش اقتصادی می باشد.

ابراهیمی، از مجهز شدن محور تولیدی در تراكتورسازی به قفل اتوماتیك خبر داد و گفت: محور جلوی تولیدی در تراكتورسازی علاوه بر قابلیتهای كمی و كیفی فنی، استفاده از مواد اولیه مرغوب تولیدی در ایران، دارای قفل اتوماتیك نیز می باشد كه كنترل تراكتور را برای راننده آسان و سهل كرده و از بروز بسیاری از حوادث و خطرات جلوگیری می كند.

وی اضافه كرد: محور جلو قابل نصب بر روی انواع تراكتورهای تولیدی در گروه صنعتی تراكتورسازی ایران از جمله تراكتورهای دو دیفرانسیل 285،299،399، 475، 485، 800، 1050 می باشد.

ابراهیمی گفت: با تولید نیمه اتوماتیك روزانه 15 دستگاه اكسل و در مرحله بعد كه تولید تمام اتوماتیك در دستور كار قرار می گیرد، روزانه شاهد خروج 45 الی 50 دستگاه محور جلو از خط تولید خواهیم بود.

وی، با اشاره مشكلات به وجود آمده طی ماههای گذشته در خطوط تولیدی تراكتور به دلیل تحریم محصول فوق، اظهاركرد: این مشكلات همت مهندسان مجموعه را برآن داشت تا با تولید نزدیك به 50 دستگاه از محصول یاد شده به صورت پایلوت موفقیت خود را به رخ دنیا بكشند.

7236/587/245





:: برچسب‌ها: بچه ها , موسیقی , اتومبیل ,
:: بازدید از این مطلب : 434
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: