قیمت بلیت سینماها براساس كیفیت فیلم ها تعیین شود
نوشته شده توسط : blpwjob

'جمال شورجه' روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا افزود: افزایش دو برابری قیمت بلیت سینماها به نسبت درصد تورمی كه از سوی نهادهای مختلف در هر سال اعلام می شود، زیاد است.

وی گفت: با افزایش قیمت بلیت سینماها، یك خانواده پنج نفره برای رفتن به سینما باید 30 هزار تومان پرداخت كنند كه برای آنان مقرون به صرفه نیست.

كارگردان فیلم سینمایی '33 روز' یادآور شد: تصور می كنم این افزایش قیمت ها بیش از معیار و ملاك های موجود است و باید در انتظار بازخورد این اتفلاق در تعداد مخاطبان سینما بود.

شورجه گفت: تصور می كنم تصویب قیمت شش هزار تومانی بلیت سینماها در سال 91 قطعی نیست و احتمال دارد اگر این امر در استقبال مخاطبان تاثیر داشته باشد، قیمت ها تعدیل شود.

وی تاكید كرد: بهتر بود افزایش قیمت بلیت سینماها متناسب با كیفیت فیلم های سینمایی باشد و حتی قیمت بلیت سینما را می توان براساس كیفیت فیلم ها تعیین كرد.

این كارگردان سینما گفت: آثاری كه مخاطبان بیشتری دارند می توانند با قیمت بیشتری در گیشه عرضه شوند و همچنین می توان فیلم های كه مخاطبان كمتری دارند با قیمت پایین تری عرضه كرد.

شورجه یادآور شد: اگر این روند در تعیین قیمت بلیت سینماها وجود داشت منطق بیشتری می یافت و در عین حال قیمت بلیت ها را می توان بر اساس كیفیت سینماها و محل آن تعیین كرد.

وی افزود:‌ بلیت سینماهای كه در جنوب تهران قرار دارند باید با قیمت كمتری به مخاطبان عرضه شود و تصور می كنم این قیمت ها اگر گردشی باشد، بهتر خواهد بود.

فراهنگ ** 1983 ** 1071





:: برچسب‌ها: شب , زن , دختر ,
:: بازدید از این مطلب : 287
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 20 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: