هواپیمایی تابان قهرمان رقابتهای لیگ شمشیربازی بانوان شد
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش روز شنبه ایرنا و به نقل از فدراسیون شمشیربازی، هفته پایانی دومین دوره لیگ سراسری شمشیربازی بانوان كشور با حضور 10 تیم روز گذشته برگزار شد و در پایان این رقابتها تیم شركت هواپیمایی تابان به مقام قهرمانی دست یافت .

در پایان این رقابت ها در اسلحه 'اپه ' شركت هواپیمایی تابان با كسب 42 امتیاز در جایگاه نخست قرار گرفت.

تیم های موسسه رسانه برتر اصفهان و هیات شمشیربازی آذربایجان شرقی به ترتیب با 38 و34 امتیاز در مكان های دوم وسوم ایستادند.

همچنین در اسلحه 'فلوره ' شركت هواپیمایی تابان و موسسه رسانه برتر اصفهان هر كدام با كسب 40 امتیاز به دلیل تفاضل ضربات اول و دوم شدند

تیم هیات شمشیربازی یزد نیز با كسب 34 امتیاز به مقام سوم دست یافت .

در اسلحه 'سابر' هم موسسه رسانه برتر اصفهان و هواپیمایی تابان با امتیاز مشترك 28 به دلیل تفاضل ضربات عناوین اول ودوم را كسب كردند و باشگاه طروات گیلان هم با كسب 22امتیاز عنوان سوم را در این اسلحه بدست آورد.

در مجموعه سه اسلحه ( سابر ، فلوره و اپه ) شركت هواپیمایی تابان تهران با كسب 110 امتباز در جایگاه نخست ایستاد وقهرمان شد.

موسسه رسانه برتر اصفهان با كسب 106 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و نایب قهرمانی را از آن خود كرد و باشگاه فرهنگی ورزشی شهدای شهرداری همدان با كسب 72 امتیاز به مقام سوم رسید.

هیات شمشیربازی یزد با كسب 66 امتیاز و باشگاه حمل و نقل ارومیه با كسب 58 امتیاز و كانون شمشیربازی اردبیل با كسب 50 امتیاز به ترتیب مقام های چهارم تا ششم را بدست آوردند.

1587**1440





:: برچسب‌ها: آسیا ,
:: بازدید از این مطلب : 289
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: