پاكستان خواستار اقدام سازمان ملل برای مقابله با اشغالگری رژیم صهیونیستی شد
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش ایرنا و به نقل از روز چهارشنبه منابع خبری پاكستان،'عبداللہ حسین ھارون' نمایندہ دائم این كشور در سازمان ملل طی سخنانی در نشست اعضای شورای امنیت این سازمان گفت: ادامه اقدام رژیم اسراییل برای شھرك سازی در سرزمین های فلسطینی، باعث ناامیدی مردم مظلوم بیت المقدس شدہ است.

این نشست با ریاست وزیر امور خارجه انگلیس و با حضور وزرای خارجه فرانسه، گواتمالا، روسیه، پرتغال، آلمان و ایالات متحدہ آمریكا برگزار شد.

بر اساس بیانیه دفتر دولت پاكستان در سازمان ملل متحد، عبداللہ ھارون محروم بودن مردم فلسطین از حقوق خود و نداشتن استقلال را عامل اصلی ناآرامی ها در این منطقه عنوان كرد.

وی با اشارہ به اینكه مردم مظلوم فلسطین با مبارزہ خواستار استقلال كشورشان و دستیابی به عضویت در سازمان ملل متحد هستند ، مجددا بر حمایت و پشتیبانی دولت و ملت پاكستان از مردم فلسطین تاكید كرد.

نمایندہ دولت پاكستان گفت: رژیم اسراییل باید به طور كامل از سرزمین ھای اشغالی لبنان عقب نشینی كند، ھمچنین مساله جولان سوریه نیز باید تحت قطعنامه شورای امنیت مجمع عمومی سازمان ملل متحد حل و فصل شود.

وی افزود: اوضاع كنونی و تشدید شدہ در اراضی اشغالی فلسطین، افزایش فعالیت ھای رژیم اشغالگر قدس برای ساخت شھرك ھا، محاصرہ شھر غزہ، كاھش وضعیت اقتصادی مردم فسلطین، ھتك حرمت اماكن مقدس در این سرزمین و وضعیت اسفناك زندانیان فلسطینی از جمله مشكلاتی است كه مردم این سرزمین با آن روبرو ھستند.

عبداللہ حسین ھارون در پایان ضمن ابراز تاسف شدید از برخی اعضای شورای امنیت برای اتخاذ نكردن تصمیمی در چارچوب این مساله، تصریح كرد: مساله فلسطین ھم اكنون به عنوان چالشی در خاورمیانه باقی ماندہ است و سازمان ملل می بایست برای خاتمه این بحران اقدام لازم بعمل آورد.

آساق ** 1095**5981





:: برچسب‌ها: باغ , گل , باند ,
:: بازدید از این مطلب : 286
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: