دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد: انقلاب اسلامی تحقق وعده الهی و معجزه است
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش ایرنا، حمید بقایی روز پنجشنبه در مراسم آیین افتتاح پروژه های عمرانی، خدماتی، صنعتی، گردشگری منطقه آزاد كیش افزود: انقلاب اسلامی به‌ عنوان یك پدیده سیاسی، اجتماعی و فرهنگی به عنوان آخرین انقلاب قرن بیستم، معادلات جهانی را تحت تأثیر خود قرار داد.

وی یادآور شد: در حالی كه اكثر انقلاب‌های معاصر، سرچشمه ایدئولوژیك خود را از ناسیونالیسم و كمونیسم می‌گرفتند، مردم ایران به رهبری امام خمینی(ره )، اسلام را به عنوان ایدئولوژی انقلابی خود برگزیدند.

بقایی با تاكید بر اینكه امام راحل به كاری كه انجام می دادند 'باور' داشتند، افزود: اگر سال 56 برخی از سقوط شاه ناامید بودند، امام ایمان قلبی داشت كه انقلاب پیروز خواهد شد و در دوران هشت سال دفاع مقدس كه تمام دنیا به كمك دشمن آمده بودند، ایشان بر اساس آموزه های مكتب تشیع همواره می فرمودند كه پیروزی از آن ماست.

معاون رئیس جمهور گفت: انقلاب ما و رهبری آن با هیچیك از انقلاب ها و رهبران دیگر قابل مقایسه نیست، در هیچ كجای دنیا نداریم رهبری كه ده میلیون نفر در مراسم تشییع جنازه او شركت كنند.

دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی بابیان نقش مناطق آزاد در توسعه اقتصادی كشور و انتقاد از كسانی كه در راه سرمایه گذاران سنگ اندازی می كنند، ادامه داد: خیلی ها بر این باورند كه پول های بی حساب و كتاب در این منطقه ریخته است و باید تلاش كنیم تا این فكر تغییر كند، و چالش هایی كه مانع حضور سرمایه گذاران است برطرف شود.

وی با اشاره به نشست UNWTO كه سال گذشته در كیش برگزار شد، یادآور شد: اولین بار این نشست در كشور برگزار شد و افرادی كه به این جزیره زیبا آمدند از جمله آلمانی ها كه رقیب جدی ما برای كسب امتیاز برگزاری این نشست بودند، بهت زده شدند و گفتند كه این منطقه این ظرفیت را دارد كه به یكی از بهترین مناطق گردشگری دنیا تبدیل شود.

بقایی با بیان اینكه ایران متعلق به همه ایرانیان است، اضافه كرد: همه باید نگاهمان را به مناطق آزاد تغییر بدهیم و برای توسعه این منطقه زیبا تلاش بیشتری كنیم.

جزیره كیش با 92 كیلومتر مربع مساحت در 18 كیلومتری سرزمین اصلی ایران در آبهای نیلگون خلیج فارس واقع است.ك/3

1234





:: برچسب‌ها: پرندگان , ایالات متحده , نور ,
:: بازدید از این مطلب : 502
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: